A Review Of دانلود فیلم گشت ارشاد ۳

Wiki Article

* دانلود رایگان فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی برای افرادی که توانایی خرید آن را ندارند می‌باشد و جایز نیست افرادی که توانایی خرید فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی را دارند، رایگان دانلود کنند *

مهران احمدی بیشتر در عرصه بازیگری فعالیت داشته تا کارگردانی.اولین فیلم وی مصادره بود که با حضور رضا عطاران و هومن سیدی و هادی کاظمی و …ساخته شد و فروش مناسبی داشت .

این فیلم دنباله‌ای بر فیلم‌های گشت ارشاد (۱۳۹۰) و گشت ارشاد ۲ (۱۳۹۵) به‌شمار می‌رود. در این فیلم پولاد کیمیایی، ساعد سهیلی، بهنام بانی، ریحانه پارسا و امیر جعفری ایفای نقش می‌کنند. مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اواخر خرداد ۱۳۹۹ در تهران آغاز شده بود و پس از ۲ ماه به پایان رسید.گشت ارشاد ۳ در ۲۶ آبان ۱۴۰۰ به‌صورت سینمایی در ایران اکران شد و در حال حاضر دومین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ایران است.

دوما صفحه تبلیغ پاپ اپ باز میشه که مربوط به ما نیست فقط تبلیغه

وب سایت آپ مدیا مرجع دانلود فیلم و سریال ، فیلم های خارجی در سایت سانسور شده هستند و محتوای وب سایت مطابقت با فرهنگ اسلامی میباشد.

خلاصه داستان : دامون که به تازگی از مربی گری یکی از باشگاه‌های پرطرفدار فوتبال برکنار شده، با زنی مواجه می شود که سال ها قبل با او در ارتباط بوده است.

مسئولیت محتوای ویدئوهای بارگذاری شده با منتشرکننده است و سایت جعبه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

فیلم سینمایی:: فیلم هندی :: فیلم سینمایی اکشن :: دانلود فیلم سینمایی :: فیلم سین

دانلود رایگان فیلم سینمایی جهان با من برقص با لینک مستقیم

جلوه های ویژه رایانه ای: فرید ناظر فصیحی

پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، احمد مهرانفر، محسن کیایی، زیبا کرمعلی، میر طاهر مظلومی، امید روحانی، مجید شهریاری و ...

در فیلم گشت ارشاد ۳ حسن و عطا (با بازی پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی) پس از سال‌ها به ایران بازگشته‌ و به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند. اما پس از مدتی سودای خوانندگی آن‌ها را رها نمی‌کند تا اینکه تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. ولی چون به لحاظ مالی در تنگنا هستند، تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین‌دار بزرگ در لواسان (با بازی بهنام بانی) رفته و او را بدزدند.

فیلم سگ بند،در ژانر کمدی ساخته خواهد شد و هنوز خلاصه کاملی از این فیلم منتشر نشده و به محض انتشار قرار خواهد گرفت و …

سلام ممنون فیلم کامل بود. ???? ?????? ?????? سایت تون بسیار عالی هست. موفق باشید

Report this wiki page